ajjemenserru

dagen d avklarad då, eller träningen t kanske man lika gärna kan översätta det med. för alla ni som med spänning undrar; hur gick succen? jodå relativt bra får jag nog erkänna, var inte lika dålig som jag förväntat mig. fast kondisen är nog så i bott den kan bli får jag nog lov att erkänna!
men kul va det!
jobbat idag, är såå trött på det kan jag lova! inget kuligt alls! men man får väl lov att stå ut i ett halvår till så får man lajbans sen istället :P hehe
vart ute å ridit, riktigt härligt.. ösregn och blåst! (och FAKTISKT! det var härligt!) så härligt att fått tillbaka humöret så som det var innan man bidde så nere! nu vill man göra allt möjligt!
kollat på världens bästa program; Bonde söker fru! (ligger etta nu när daniel åkt ur idol!) helt fantastiskt roligt att titta på kan jag lova! följer varje avsnitt! hehe (kalla mig nörd, jag kan ta det!)

aja men ha en fortsatt underbar kväll, för jag ska fortsätta se några härliga beverly hills avsnitt!
pusspuss

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0