vilodagens existensmedium

absolut! så kan man kalla det, eller nämn det andra ordet; jobbfridag!
kan inte direkt påstå att man gjort så himla mkt denna söndag! har iofs kollat lite legendariska beverly hills avsnitt, vilket vart rätt intressant. alltså kläderna var ju inte direkt dagens mode så att säga:P haha så himla fuult!!
men under den ytan är det ju egentligen som vilken annan serie som helst, har samma problem som i alla andra serier från dagens teknikvärld! rätt intressant faktiskt!
va inne i stan, köpte pizza (inget bra för min figur direkt :S) men gött va det!
va med moster och löshoppa, var nära på att bli påsprungen av hästen men det klarade jag mig ifrån (med nöd å näppe), så nu sitter jag här igen och kollar lite bv! helt great day!
jobb i morrn, börjar ångra att jag tog extratiden! hade vart skönt med en free day i morrn med! ska nog ut å rida efteråt tror jag.. men vi får se.. kan ju bli lite läskigt med mörkret :S
känslor idag; har inte hunnit tänka efter!

pussåkram
//skumbanan

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0