champion all over

kom precis hem från vårdcentralen och fått en massa sprutor (ahhh:S):P eller ja två stycken iaf.. skulle egentligen bara fått en, med skintestet för tuberkolos (ngt för au- pair) men så tyckte jag att det bidde lite dyrt när jag skulle betala men som vanligt sa fege krin ingenting, så jag gick snällt med på det och fick sätta mig ner och vänta i väntrummet. Och det var inte heeelt fel kan jag lova! vad e det första man får syn på om inte en skitsöt kille.. haha nästan värt dom där sprutorna bara för den synen:P träffade på en kollega från dagiset som ramlat och fått ont i knät, tyckte jättesynd om henne :( sen när jag kom in till sköterskan fick dom dyra pengarna sin förklaring, jag hade betalat för en hepatit A och B vaccination också (något jag inte beställt!) men det var tydligen något hon skulle ordinera mig om, så jag tänkte What a hell och körde på den med. Kan alltid vara bra att ha, dom räcker ju så att säga ett rätt bra tag :) så nu kan jag ut och åka lite varstans:p haha nackdelen var bara att jag var tvungen att göra det fler gånger, så jag ska göra det om en vecka igen. Så min resa till linkan fick uppskjutas en dag.. men men det e smällar man får ta i livet..
aja ska ut å gå en sväng innan jag åker till jobbet.. ha det great!! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika bra att passa på med både Hep A & B. Du har väl sett reklamen?

2008-04-18 @ 22:51:22



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0