shiit pommes

kommit hem från staden precis, har jobbat men bara halvdag, vilket var riktigt skönt med tanke på allt folk i går:) kan ju säga som så här att man är rätt trött i fötterna kan jag lova!
var även hos läkaren, som jag vart så nervös inför, men det gick bättre än jag trott, trodde väl jag skulle möta på något stort hemskt monster eller ngt:P men han var helt okej. är nu frisk som en nöt! (eller ja om nu nötter är friska vill säga:P) så det var skönt.. bara att få referenserna av dagiset och av helene också så är allt fixat å klart! och helene om du läser detta--> NEJ! jag är inte sur! :D (ska vara glad gubbe som är menat att inte vara sur!) haha
vårdcentralen i morrn mot min andra twinrix spruta.. sen bär det av till systeryster and linkan! ska bli härligt att komma härifrån ett litet tag! och JA Ida jag åker till dig gör att jag gillar dig! :D
lovade att jobba den 2:a maj, vilket jag veeerkligen ångrar nu! men dte löser sig nog, ska ju ut med ankan också så det får se till att lösa sig:)  hepp ska ut och njuta av dte fina vädret nu! men ha det toppentoppen! pusspuss

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0