som en film eller något..

var ute å gick en sväng på rasten, ytterligare något jag påbörjat i mitt nya liv, riktig härlig promenad. kom till sjukhuset där hade dom på musik så att det hördes över halva stan eller något:P hehe men det kändes som om man var med i en film eller ngt, typ en sådandäringa typisk romantisk komedi när tjejen e dökär i killen hon inte kan få:P haha ( jag sa faktiskt INTE att det var jag! bara att det KÄNDES som så!) så nu är jag typ kändis på kuppen, eller iaf i min egna lilla värld krin against resten!
förresten kom på en sak jag inte nämnt, ang mitt nya liv!, råkade smaka på en kaka(eller möjligtvis två!:S) så nu var det bara 10 dagar jag klarade.. men jag njöt som  bara den! det kan jag lova! men nu påbörjas det igen! DET SKA GÅ!! 10 dagar e iallafall bättre än 1, vilket jag klarat som längst förut:p (ok jag vet, det kortaste var 15 min:P)
skintestundersökning i morrn, e nervös som fan.. vet inte varför men det e jag i alla fall! aja så kan det gå när inte haspen e på:D men ha det suveränus! pussåhej leverpastej!

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0