thiiiende

jaha så var ännu en dag över i mitt så händelserika liv! Har jobbat heldag och haft och göra hela dagen, kanske inte för att det var så himmelens mycket folk men i övrigt. Jag och Helene tappade bort en buss, där vi skulle hämta ett paket som skulle till bageriet, vilket var TVUNGET! att vara där ikväll. Men eftersom bussen var helt lost så fick inte bageriet paketet. Aosch! Kändes inte så kul! Vi fick sedan reda på att den bussen vi skulle hämta paketet i från, inte var den bussen där paketet var med i, så det var ju inte vårat fel som tur var till slut ändå! Sicken lättnad!
Har slutat fotbollen också, kändes inte som om jag kunde få tiden att gå ihop, kanske inte så bra att inte kunna vara med på en himmelens massa matcher framöver, och även träningar också för den delen. Men men sånt e livet! får hoppa på nästa tåg istället! (När man har ett ännu tråkigare liv än vad jag har nu!)
hepp såg att one tree hill var klart så nu tänker jag sluta skriva! ha det finemangen! pusspuss

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0