tjoflöjt!

Ännu en dag som gått och har som vanligt inte gjort så väldans mycket! Jobbat sex timmar, vart ute å ridit, fixat lite med au pair ansökangrejset å sen bara kollat på vänner! Får lov att erkänna att jag är såååååå jävla nöjd med mig själv! - 10 dagar utan kakor! det du! för en som jobbar på ett konditori är det väääldigt bra! I alla fall om man råkar heta Kristin Eriksson:P haha
Tja vad har annars hänt i mitt liv de senaste två? månaderna? (är inte så bra på att komma ihåg/orka skriva:P) haha nja inte så mkt faktiskt. fixat så jag nästan är klar med anökan till au pair, skickat in högskoleanmälan (ifall något mot all förmodan skulle skita sig med au pair (ta i trä! hoppas jag verkligen inte!)), jobbat, ridit någon tur, spelat lite fotboll. Jo just det, spelade ju match i söndags! tror det börjar släppa lite, räddade i alla fall några bollar! någon som jag typ var riktigt nöjd över! (det har inte gått sååå himmelens bra de senaste matcherna innan dess men har man haft ett uppehåll på typ två år är det kanske inte så konstigt!) får hoppas att det börjar komma då och att det håller i sig! aja nog pratat om det.. händer väl inget annat, ankan försöker få med mig till hultsfred och mupp jag vill faktiskt åka! men har man typ jobb hela veckan och en broder som tar studenten så får man nog vara hemma:( dessvärre är det nog så.. jaja nog tjötat idag då.. ska nog gå och sova lite granna, ska upp tidigt i morgon och *snark* jobba heldag!
ha det finemangens pusspuss

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0