3 veckor, 3 dagar...

...sen är det dax för avfärd! Börjar bli verklighet och det känns som om allt börjar falla på plats! Fick visumet i går, så nu är det bara internationella körkortet kvar, vilket jag får i nästa vecka förhoppningsvis! Har gjort klart Pre-Departure projektet så det är bara att hoppas på att det blir godkänt:p men jag har ju iaf gjort det! :D kändes nästan som att sitta i skolbänken igen efter ett år, rätt strange!
Inte ens tre veckor kvar på jobbet också, börjar även det kännas rätt konstigt. Att inte gå upp varje morgon med nybakat bröd och kakor! Lite annorlunda. Kommer sakna alla där, något jag absoult kan lova! Dom här åren jag haft med er girls, dom e på väg att ta slut! Men det är ju inte bara jag som drar men annorlunda kommer även det kännas!

Nu drar vi iväg, packar vår bag.
Hittar på massor med bus, kanske river ett och ett annat hus.
Har benen i spring, kastar en ring.
Kanske rider på ett får, och då skrapar upp ett sår.
Lattjar omkring, sjunger I can't sing!
Lägga armarnma i kors, ropa ut ett tjomors.
Springer på ett ben, hoppar på en sten.
komma hem till mamma, med en erfarenhet att damma.
The End

Ha det suveränt tills vi hörs igen!
Tjoflöjt

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0