en mästerligt trevlig afton

Så var det lördag igen och nu bara två dagar kvar till avresan, tjhiit vad allt har gått snabbt! Känns som om det var igår sommaren började och det var jättelång tid kvar till packet skulle dra. Hade min hejdå fest igår och jag kan garantera lova att det var den roligaste kvällen på riktigt riktigt länge, kanske bland dom roligaste och underbaraste i hela mitt liv. Tack så JÄTTEMYCKET tjejer för att ni gjorde den så bra som den var! och tack för dom underbara orden i boken, jag grät mängder när jag läste dem. Ni är bara för underbara! Jag älskar er så JÄVLA mycket! Tack tack tack :)
Jag har inte så mycket mer att säga, mer än att jag är nervös som bara den inför Måndag. Det ska bli så jävla kul, samtidigt som det säkerligen kommer bli bland det jobbigaste och svåraste jag någonsin vart med om. Men jag ska komma ihåg alla er vänner här hemma och tänka på er. Jag hoppas verkligen att det blir riktigt roligt där borta! Att familjen är bra!

Ha en underbart trevlig fortsättning på dagen!
Kram Kristin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0