härliga måndax...

så har man kommit hem efter en (bak)full dag på jobbet. Har vart rätt mycket att göra kan jag lova! Har sålt kakor som ett litet blå! Var ute igår, hade skikul! liksom vad det alltid brukar vara på måndax! Lagom full,lagom med folk och ingen kö till vare sig toaletten eller baren! Riktigt härlig afton kan jag lova!
Snackade med Theresia som precis kommit hem från au pair liv i usa, så vi pratade lite om det, vilket har fått mig att ytterligare fatta att jag ska vara borta i ett helt år! Det börjar kännas pirrigt som bara den, bara 20! dagar kvar! och jag måste hinna med sååå många saker! Men det löser sig till slut, vilket det alltid brukar göra! Bestämde med ankan och sandra att dom ska hälsa på under nyår, så vi tre under nyår i NY --> Fan va najs! Hehe det kommer bli riktigt häärligt! Bara familjen är bra! Det är vad jag önskar mig mest nu! Hoppas hoppas hoppas!

Ha det toppen
kraaam

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0