ibland får man lov att vara lite fjortis!

Lördag idag då! Och det var den sista lördagen på jobbet! Känns lite speciellt, eftersom lördagar är lite speciella! Har börjat fatta att nu är det inte långt kvar alltså! Åker om en vecka och två dagar! Känns inte så! :S

Va ute i går och parta loss med brudarna:D Vilket var riktigt intressant, eller tja närmare pinsamt! Kollade på det som var i stadsträdgården, vilket till det mesta bestod utav inte så bra musik, med undantag av Neverstore! Dom röjde gärnet på scenen! Så jävla bra live alltså! Sen fick jag och ankan för oss att vara lite fjortisar, eller till största delen jag; och typ sa till henne, asså jag måste ha ett kort på mig och Jakob! (Sångaren som för övrigt bara är såååå het!), så sagt och gjort, efter konserten ställde vi oss i fram med fjortisligan och väntade tills dom kom. och ankan bara; Jakob kom hit! Och han bara okej! Och sen jag; Jag vill ha ett kort på dig och mig och han bara javisst! Så sagt och gjort så togs kortet och bara så på rent infall sa jag; alltså jag får en kram! Så fick jag det! Haha fy fan vad jag kände mig som en i ligan:P det värsta var att jag var nykter! men så att säga jag åker till USA om en vecka och lär aldrig träffa honom igen. och om jag ändå gör det så kommer han inte ihåg mig! Haha så det var väl värt att leka fjortis för det:D:P härligt!

Spelade match idag förresten, förlorade med 7-0. Härlig match!

ha det suveränt!
Kram

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0