ingen röst och getingstick...

Så hade ännu en dag i mitt fabulösa liv gått, var på Måndax i går med Helene, Ankan, Sandra, Elin, Anna och Kajsa, riktigt najs kan jag lova! Förfesten var heeelt okeej! Väl inne vare det också heeeelt okeeej, med det lilla undantaget att jag, typ en halvtimme in på stadt,råkade av någon anledning tappa rösten och återfick denna ej under hela kvällen, så att gå runt på stadt och inte kunna säga ngt var kanske inte det roligaste som kunde hänt.
Och att man jobbat heldag idag också, med en röst som kanske inte direkt kan kallas för den hetaste, kanske inte heller var det bästa som kunde hänt. Men får man inte bort den så får man inte. Så enkelt är det bara! Detta med ett plus att jag av bara någon anledning råkade få ett getingstick i handflatan gjorde inte dagen bättre direkt!
Jobb halv 7 i morrn och sedan match, jobb heldag på torsdag och sedan hjulafton, jobb fm fredag och sedan utgång, jobb 8 lördag morgon och sedan Julias fest, vilodag på söndag! Det är min fortsatta vecka--> får se hur det slutar :S

Ha en kanonfin dag!
Skumbanan

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0