kanske en dag eller så..?

Så var ännu en lördag avklarad, sista lördagen man började klockan 6. Och den gick lika fort som vanligt. Mycket folk men ändå inte jättemycket. Fick int. körkortet i går, så nu börjar det verkligen kännas att man är på väg. Tror dock inte att man kommer fatta det förrän man är där och har vart där i några veckor! Men men, vi får se vi får se:)

Spelade match mot Rackeby idag, var kul på sitt sätt och jag var väl inte direkt dålig, men kände att jag kunde gjort så mycket mer. Känns lite skumt att börja spela igen, har ju inte spelat på tre månader och innan dess typ två år, så jaa jag vet inte riktigt, det kändes ovant och jag visste inte riktigt vart jag hade mig själv riktigt. Aja nog om det!

Har inte gjort så himlans mycket mer annars idag. Kom hem och satte mig framför datorn, vilket verkar vara det enda jag gör nuförtiden. Datorn har blivit min bäste vän:P kollade på Stolthet och Fördom, för typ femte gången. Fan vad jag älskar den filmen, den är så härlig på något sätt, mysig och välgjord. Ne en av mina favvofilmer absolut! och jag gillar sättet dom klädde sig på den tiden, speciellt männen, rätt hett:P haha ne men det hade vart lite roligt om man kunde åka tillbaka till då och få uppleva hur det var. Tror det var helt annorlunda av hur det var nu i alla fall!
Ska leka med Helene i morgon, ska bli riktigt kuligt! Har inte setts på ett bra tag, vilket känns! Fan bruden, vi kommer ju inte synas på ett helt år sen ju! Usch, kommer sakna dig riktigt mycket!!! Vilket kommer vara det värsta, att åka i från alla och inte få träffa dom på hela året, om nu inte dom kommer och hälsar på mig förstås! Hoppas man kommer trivas!! Det är vad jag önskar nu! Att familjen är bra och barnen väluppfostrade och lätthanterliga! Men det återstår att se!

Ha det  brao, lingonpaj!
Kraaam

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0