tisdagen efter Måndax..

.. Vilket betyder att  man inte alltid mår så himla bra! Kan ju säga som så att med en lyckad dag kommer (nästan) alltid en mindre lyckad därefter. Förfest i Helenes lya. Massor med tjejer och en riktigt tjejfest i alla ord! Fuldans, kullendans, sprit. kamror och ett massa tjöt. dressed for succes liksom:P hehe sedan Måndax där vi hade riktigt härligt. Tappade dock bort typ alla utom Elin, vilket var mitt häng den kvällen. Och vad säger du Elin! Visst hade vi kul! Speciellt MMc :P haha It was something in the air there! wasn't it!? haha sedan efterfest ännu en gång i helenes flat! Lite dämpad, med undantag från en helgalen agnes som skrattade som en galning när hon kom in. vadan detta ankan? Tja och sedan hemfärd (till Elins 20 meter därifrån) vid typ halv fem, agnes däckar direkt och jag och elin tjötar ett tag och sen somnar vi med. Klockan stod nog ungefär då på 5.30.
Uppgång 9.00 för frukost och sedan klippning. Där var det bara att softa i två timmar, tillbaka till elin och tjöta om gårdagen. Ännu en gång kom mmc på tal. och möjligtvis en till. låt säga som så här, ankan var rätt fin igår!:) helene med för den delen;) haha
Hemfärd, påbörjan av packning och sedan tandläkarbesök. Så såg eftermiddagen ut. Kvällen blev tillägnad en resa till skövde, då min kära lillebror behövde hämtas. Så jag och helene hoppar in i bilen och kör iväg. Härlig avslutning med en desperat helene i sätet bredvid. Undrar om bror min tycker att alla hästar är hemma i stallet där:P haha

Aja det var min dag i genomdrag. Härlig avslutning på dagen med datorn i handen och musik i högtalarna. Kan det bli bättre?

Jumjoker

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0