On your side...

I would give it all away
I burned my house down just to say
That I would give it all away
For only one more day with you

Don't you know
I'm lost without you
How could I
Be without you
Nothing can come inbetween
You make my life complete

If I go
will you follow
Without you
I am hollow
Every day away from you
Feels like a lifetime

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on your side
I'm always on your side

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on your side
I'm always on your side

Every day I think about you
Every night I dream about you
You entilte all that's why
I'm melting in your eyes
Safe to say, I would never
walk away
Nothing matters, I do everything for you
Just because I care

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on your side
I'm always on your side

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on your side
I'm always on your side

[whisper] on your side
[whisper] on your side

You make me breath
You make me feel
You make me high
And I'm always on your side
I'm always on your side
...



Jag sitter här och har bara lite packning kvar, sedan är det dax att försöka hitta på något att fördröja tiden med fram tills man slocknar. Det börjar verkligen kännas att det är nu jag ska åka, det jag sett fram emot så jävla länge, att det verkligen ska bli av! Efter en fika med Agnes, Helene och Elin började det verkligen gå upp för mig; Jag ska vara borta ett helt år! Fan tjejer jag kommer verkligen sakna er så jävla mycket. Att ta avsked idag var bland det svåraste jag gjort. Fan jag börjar lipa bara jag tänker på det. Sedan när jag håller på med packningen kommer Neverstore upp på datorn, med On your side. Och allt blev bara så mycket värre. Jag lyssnade på just den låten när jag läste tjejernas ord i den underbara boken och det har satt mig, fan kommer aldrig kunna lyssna på den igen utan att minnas hur det känns nu! Hur kan man vara så ledsen men samtidigt så glad? Det är så jävla sjukt! Här står jag på nedersta trappsteget till det största som någonsin hänt mig, med början av ett nytt liv. Allt känns så jäkla spännande men samtidigt så långt borta, så overkligt på något sätt. Fan vad nervös jag är!!!
Ska fortsätta med packningen så allt blir klart inför morgondagen! Ville bara några sista ord inför avresan, några sista ord i Sverige på ett år, några sista ord i mitt rum, där jag bott i över 20 år och som jag aldrig mer kommer att få se. fan nu lipar jag igen! Jag kommer sakna det så jävla mycket!! Bäst att sluta innan jag drunknar av tårarna!

Kanelkrans

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag hoppas på en ständig uppdatering av bloggen nu Greta! Glöm inte bort oss hemma i lilla Sverige (framförallt oss på Rådhuset), vi vill veta hur du har det där borta i USA:)

2008-08-27 @ 21:56:44
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0