betty för hela slanten

Tjohooo ännu en ny kväll och ännu en ny söndag! Jippie jäij! kaläij! Vad har då hänt en sådan vacker kall vinterdag utan snö som denna då ra? Nothing at all vill jag då påstå! Okej då, lite granna kanske, vart duktig och tvättat, 50 poäng till mig! Fixat mp3n jag fick av syskona, fixat dvdn jag fick av mor och far, så nu kan vi ha filmkväll! just tell när ni vill komma!! Har doxk inte fått bukt med datorn, behöver en mus, men den skall snart fixas kan jag lova! Enkelt som sagt! haha
Annars har det, som övertexten så milt beskriver, vart



för hela slanten! Love that serie alltså! sååå underbar (har jag kanske skrivit förut men skit i det!)
Sedan har jag lagt upp fotona från juldagen, ger er några smakprov nedan, förfest hos sandra och petra, med systrarna hoff, ankan, julia, elin och manel, riktigt trevligt kan jag lova! Jag ankan och sandra drog till skara och stadt medans dom andra stannade kvar i lilla lisch och drog till stadt med alla andra lichöpingsbor som var över 20. Gött mos att vi inte drog dit! Hade verkligen inte orkat med att träffa folket alltså!

Fredagen drogs lugn, åkte tillbaka hit med sis och Christian, härligt att vara bakis och åka bil i 3 timmar, not! Kom hem, saknade trulls direkt, riktigt ensamt här utan det busfröet alltså! Tur att jag snart får tillbaka henne! Bror min har tagit henne för vaccination och registration, så jag hoppas dom får det gjort snart! Miss u trullis:(

Lördag var jobb, jobb och jobb. Men pengarna är gött när man får dom! Hängde med ida och christian på hoppkurs, kallt som fan i ridhuset, men madelene hittade ett ställe med lite värma, så vi kunde kolla på när ida och saba hoppade!
Gjorde ju iaf ngt den dagen, även om jag förfrös hela mig! Svensk vinter! Oh yes!!

Hepp ska väl försöka hitta på något vettigt att göra istället för att hänga här!
Ha det göttgöttelligöttgött

   




/gubbsnax

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0