Doh!!

Ooh vilken härlig dag det vart idag kan man säga! Jobbat först, gick väl någorlunda bra, hade asmycket å göra, så det känns som om man  glömde något, vet dock inte vad, men det lär väl visa sig i morgon annars!
Blev det en liten tur ut till stallet när jobbet var done. Chess var totalt underbar, böjbar, gick framåt och lydde precis ALLT!! Guud  vad härlig hon är när hon är sån! längde sig jättebra, funkade skitbra med serpentinerna i galoppen, kortade sig bättre än vanligt och bara bra saker helt enkelt! askul var det!!!:D
Sen kom jag hem, slappde och bara tog det lugnt, tjöta med lite folk och så! borde kanske städat lite i lägenheten men det blev inte av. Åkte sen på handbollsträningen, som inte var handbollsträning idag, utan en massa annat, spelade fotboll, handboll på pytteplan med mjukboll, var tvungen att vara utespelare, vilket gick sådär! Sen blev det innebandy och senare mattrace! så det var ju konditionsträning som bara den, men kul sådan också!! Tråkigt bara att vi förlorade totalpoängen! Speciellt med tanke på att vi vann fotbollen med typ 5 bollar!:S

Kommer dock bli lite segt att gå upp i morrn vid 5, speciellt eftersom jag vet med erfarenhet att jag inte kommer somna förrän runt ett, askul!!! NOT!
Ska ner på stan och fixa dom sista klapparna också, har ingen aning vad jag ska köpa men det lär väl visa sig! Ser även fram emot julfesten på lördag! ska bli riktigt kul! Typiskt bara att handbollen har julfest samma dag, hade vart kul att lära känna dom lite bättre! men det blir fler gånger! Lär ju få skitkul ändå om jag känner Linda och Lollo rätt;)

Hepp nu ska jag väl hoppa in i duschen och försöka varva ner lite granna! Ha det suveränt!!

/Flumboll

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Åh hej gumman!

Är du inte bara sötast?? :)



Jag mår fint!

Hur mår du?? vad händer i linköping???

Pözz

2008-12-18 @ 01:13:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: jennie

åh, har ni sådär härligt sena träningar, nått speciellt med dem ändå! :P

2008-12-18 @ 07:42:20
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: MissBartender

Det händer inte så mycket i lichan du vet ;) Men jobbet går skitbra :D Trivs som fisken i vattnet!



men va kul :) va ska du läsa nu dåååå??

Kommer du hem nåt över jul eller? Ut o svira på juldagen?? Pözz

2008-12-18 @ 13:33:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: MissBartender

Ja bartender passar mej perfekt :)

Love it!

Det blir nog liten utgång på stadt skulle jag tro på juldagen. men vart jag ska festa innan är ännu inte bestämt :/ som vanligt i mina kompis-kretsar. Haha. Hoppas vi ses ute i vimlet! Kraaaaaaaaaaaaaam!

2008-12-19 @ 11:27:25
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0