Ooops...

... vad dålig jag vart på att updatera bloggen såg jag:S en vecka som gått utan något liv alls och med det sagt, lika mycket som hänt här har även hänt ute i verkliga livet också. Det vill säga nada! Jobbade tisdags kväll, vilket var skönare än att jobba morgonen, var inte lika mycket folk som sprang omkring som man är van vid. Var med Ida och red i tisdags, blev dressyr,sen hoppade vi i onsdags, vilket jag inte gjort på sisådär 1,5 år, men det var riktigt kul. 90 cm var rätt högt när det var så länge sen alltså! Åkte ut till stallet på torsdagen för att rida chess men hon hade tappat en sko så det blev inget mer än iordningfixande i stallet, åkte ut med ida i fredags för att mocka och fixa käk men vädret var så tråkigt med en massa halvsmält snö och regn att vi hoppade över ridningen, sen var vi ute igår och red dressyr. Så veckan har vart full med hästar och ridning kan man säga.
Kollade på idol i fredags, Kevin och Alice till final, precis vad jag hoppads på. Tyckte dock synd om Robin som fick en låt av juryn som han skulle briljera med men var helt fel så det blev pannkaka utav det istället, jävligt dåligt utav juryn!! Ska bli kul att se vem som vinner, hoppas nog lite mer på Kevin, för han e så grymt bra alltså! men det återstår att se!
 jobbade igår, gick väl sådär, kom på att vi tydligen missat en avdelning så vi blev inte så glada, eftersom vi fått mer jobb men ändp samma tid att klara det på men det löser sig väl till slut! Var sen ute och käka och tog en öl med Ida, Christian, Erica och Mattias igår kväll, vilket var riktigt najs! Var dock trött som fan så det blev en rätt tidig kväll. Men trevligt var det i alla fall!!
Bara 5 dagar kvar tills man får reda på om man kommer in på universitetet nu då! så det ska bli riktigt spännande! Ångrar som fan att man inte tog chansen att hoppa på utbildningen i höstas då allt var klappat och klart men då trodde man ju att man skulle vara i USA i ett år, men shit happens som sagt var! så vi får verkligen hoppas jag kommer in nästa höst istället.. men vi får se som sagt var! Hoppas bara på att jag kommer in på pedagogikkursen jag anmält mig till nu! hoppas hoppas hoppas!!

Ha det finfint alla ni där ute!!


Ett STORT grattis Kevin och Alice! Ni förtjänar det verkligen!!!



//Typjacka

Kommentarer
Postat av: Chauffören

En vecka där det inte hänt ett jäkla skit alltså!? Håller inte riktigt med. Tycker nog att du hittat på en hel del grejer. Spännande att läsa när du ska skriva om en vecka där du haft mycket att göra!!! Jag väntar med spänning...:)



2008-12-07 @ 21:29:58



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0