GÖTT MOS, hallonjuice!!!

Tjoflöjt så var lilla jag igång igen, kom precis hem från träningen, vilket gick typ som förra gången, jobbigt värre att komma iväg men jäkligt kul när man väl har släpat sig dit! Tror dock det är dax att  sätta igång på egen hand lite granna, så man får upp konditionen och styrkan en aningens! Så det är denna veckans löfte! (Vad bra dom har gått förresten- not!)
Sedan fick jag svar från antagningen också, kom in på pedagigikkursen! precis som jag hoppats på! så det var riktigt kuligt!! ska bli riktigt spännade att börja plugga igen, undrar bara hur mycket man har tappat från gymnasiet, kan tänka mig att det blir en del på 1,5 år!
Var ute och red Mozart med Ida innan träningen också! Var jäkligt kul! Älskar ponnyer alltså, dom är så underbart goa, kännder sig dock lite väl stor men någon gång då och då är ju inte så farligt. Ut och galoppera och känna sig liten igen, i litet lager med snö, det är vad jag kallar vintermys!!! Hann även med en liten sväng till chess, som Ida longerade medans jag putsade lite grejer, tråkigt jobb men tänkte ju inte stå där ute och frysa häcken av mig och att bara sitta i stallet blir lite väl långtråkigt! Men trevligt var det med!!!
Hepp nu tänker jag sluta för denna dagen, tänker dock inte gå och nana än, är fortfarande uppe i varv efter träningen, konstigt att det blir så egentligen. Kroppen är ett riktigt stort mysterium:P haha
Aja ha det finfint!

// Tuppjunta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det verkligen 1½ år sedan gymnasiet. Tiden har sannerligen runnit mellan fingrarna. Det är väl snart dags att ta tag i livet och kanske göra något vettigt. Ha det bra

2008-12-11 @ 21:34:53



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0