lite är mycket, mycket är lite

Tisdagskväll och julmys framför tv:n. Julpyntade, kanske lite tidigare än vanligt men dels var jag riktigt uttråkad och dels är det så mysigt! Har väl inte gjort så mycket idag, mådde inget vidare i morses så jag kollade lite på gossip girl och privileged, väldigt bra serier det där! Sedan färgade jag håret, vilket var riktigt gött, hatar att ha utväxt. Har dock inte bestämt mig för om jag ska boka tid hos frisören för klippning eller om jag ska spara ut håret, börjar bli sugen på långt här men att spara är ju såå tråkigt! Men det lär väl visa sig. Var ute och gick med Ida, christian och sasha också, blev en riktig skogspromenad med tyngden på skogs men det var skönt att få lite frisk luft i alla fall.

Kollade på Twilight igårkväll förresten, vilken var skitbra! Tyckte i alla fall jag men som sagt jag gillar ju sådana filmer. Så tack ankan för att du tipsade mig om den! btw edward var lika het som du sa;) haha
tjaa annars har jag väl inte gjort så himla mycket mer,får se vad som hände i morgon, borde som sagt ut och leta lite klappar men tjaa.. vet inte om jag kommer göra det men men vi får se som sagt var!






// lajbracket

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0