Någon gång i baktiden..!?

Så sitter man hör och filosoferar igen, försöka göra något nyttigt med tiden var väl att ta i, men att försöka GÖRA ngt med tiden gör man ju i alla fall!!! Har gjort lite nyttigt idag i alla fall!! Har fått jobb idag, var ett rätt soft område- hoppas jag! Hoppas bara på att man inte gjort ngt felså man får skäll i morgon! Det är även antagligen resten av veckan också! så det känns riktigt skönt, Så man får lite cash så man klar sig!
Har även sen fixat lite i lägenheten, lite plock och fix, tagit kort på min dumma katt som är helvild, fixat käk, potatismos och köttbullar, världens enklaste men även riktigt gott! JA riktiga köttbullar!! såå mumsigt!:D

Resten av veckan innebär jobb, träning i morgon, rida chess ska antagligen också hinnas med innan, sen är det julfest hos Linda på lördag, kan tänka mig att det kan bli kalaskul! dock kanske gå lite vilt till! men det ska bli kulkul!
hemfärd till lilla lisch på måndag, ska bli kul att träffa smurfarna igen! plus denb skräckinjagande muppen agnes "ankan" näbbmus. Sen mysiga julafton på onsdag! härligt att träffa hela släkten!! (kanske kan disskuteras..!) juldagen på torsdag, utgång med ankan och sandra of course!! probably i alla fall! hemfärd fredag, jobba lördag, ev utgång på kvällen, jobba mpndag och tisdag! sen tågresa till gbg på kvällen( 1:a klassen var billigare än 2:a klassen-- KLART man tog den då:P) leva röj i gbg på nyår! slappa som fan med systeryster på torsdag och sen hemresa fredagen! så det är mycket på g nu!

Och såg att the Bodyguard med Kevin Kostner och Whitney Houston visas ikväll, OM jag ska se det!? absolut!!! var ett riktigt bra tag sen man såg den kan jag lova! älskade den när jag var liten, så det blir ännu mer nostalgi!! Mumma!!!

Hepp nu ska jag inte tråka ur er totalt, här följer lite kort på en galen Trulls;

   




Har ni sett något sötare??;)

// Gummidäck

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har fått en utmärkelse!

Gå in på min blogg :)

2008-12-17 @ 02:30:24
URL: http://marie.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0