så var det söndag- igen!

Jodå som sagt, det var söndagkväll och sitter bara här och gör ingenting. har haft en riktig slappar/bakis dag! så det harvart television som gäller som sagt. satte på lite Ugly Betty,och jag är förvånad att jag inte kollat på den serien tidigare, för den är ju bara såå underbar! Den visar att man inte behöver vara perfekt för att slå igenom liksom! En riktigt bra baktanke där! Ska hem till lilla lisch i morgon också. Vet inte riktigt vad jag känner, ska bli riktigt härligt att träffa alla underbara pals som bor där, men samtidigt är man ju rätt trött på stan och resten utav folket som är kvar! Men som sagt resten av folket inkuderar INTE! er som bara är så jävla underbara!!! Och ni vet absolut vilka ni är hoppas jag!!!:D

Var förresten på julfest hos Linda igår, mådde dock inte så bra så det fick bli en ganska tidig hemgång, men det var trevligt ändå:) Annars har det väl inte hänt så mkt mer än jobb, vart ute i stallet iofs också. Men typ inget annat!
Och nu ska jag nog krypa till kojs också tror jag! Ska upp och rida chess innan vi åker.

Ha det toppenfint alla underbara människor out there!!

// Braskamin

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0