Vänner vänner vänner

Finns det något bättre program eller? Totally love it! Man blir bara så glad utav det, kan vara världens sämsta dag, sätt på ett vänneravsnitt så är dagen räddad! OH YEAH!!!
Vad har annars hänt i helgen? Myskväll framför tv:n och Idol med trulls i fredags, visste inte på förväg vem som skulle åka ur, har ju haft Kevin och Alice som favoriter ett tag nu, men får säga att jag inte var förvånad av att hon hängde lös med Johan. Har inte tyckt Robin vart så bra förut, men i fredags- WOW säger jag bara! Såå kul att han fått ett sånt framsteg! Så vem som åker ut på fredag? Ingen aning! Faktiskt för en gångs skull spelar det mig ingen roll, Kevin ska ju dock vara i globen, så är det ju bara! Men utav dom andra två? Alice eller Robin? Den som gör bäst ifrån sig på fredag får min röst i alla fall! Så we will se what happens!!!
Lördagen började med uppstigning vid 6, gångtur till jobbet och sen jobb i 6,5 timme. Kom hem, tog det lugnt, kände av att jag var på väg att bli lite sjuker, så jag tänkte bara ha en slapparkväll eftersom jag lovat att jobba åt Ida på söndagen. Men så skickar Linda ett mess och frågar om jag ska med ut, säger som det är, så det fick bli en annan gång istället. Ändrar mig dock efter en timme, gör i ordning mig, sticker till Lollo på förfest och sen vidare till platens. Riktigt rolig kväll! Följer lite bilder längre ner!
Söndagen var riktig motig att gå upp på. Kom hem halv 2 på natten (hade sådant vett att jag åkte hem tidigt! Wow för att vara jag en Lördagkväll!) gick upp vid 6, gick till jobbet (fortfarande lite flum i huvudet, så det var tur att jag gick dit!), jobbade i 7 timmar, kom hem, la mig och sov och upptäckte att jag blivit sjuk. HÄRLIGT! Ägnade resten av söndagen åt baksmälla och feber...
Och så idag, repat mig från gårdagen, så nu känner jag mig rätt ok ändå, men tagit det lugnt för säkerhetens skull. Var hundvakt åt Sasha och blivit sur på trulls som jagar hunden (brukar ju vara tvärt om), kattskrälle! men det löser sig väl när dom vant sig vid varandra förhoppningsvis. Sen har jag tvättat!! OJ så kul! - Not, men det behövdes ju! Och städade lite granna, för här såg det ut som om tredje världskriget brutit ut eller något.. Avslutade ju då dagen med några vänneravsnitt. Så dagen har vart heelt okej så att säga!!
Hepp ska nog krypa till kojs nu, om jag inte sätter på ett vänneravsnitt till, det visar sig väl:)
Ha det fint,så ska ni få njuta av dom  fina bilderna från lördags:P


    





// Kvackelibrankelsnack

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0