is tjock

Idag är det en månad och en dag tills avresan för US går av stapeln, detta börjar blirätt nervöst! Är i och för sig mest nervös för visumet, tänk om det inte går igenom!?:S Hoppas att man fyllt i papprerna rätt och så.. är nervis som fan!!!

Blev kallad tjock av min sk. syster idag också! Så min räkmacka jag hade med mig hem gick i papperskorgen, tänker sluta käka helt. Det värsta är ju att jag vet att jag börjat gå upp i vikt, vilket jag är jäävligt medveten om själv! Men det är inte så jävla lätt att bara skita i alla mumsiga kakor framför en! Det var nog det som tog mig helt och hållet. Så den jävla ungen kan ju bara gå och ta sig någonstans! Ska bli gött att slippa henne i ett år kan jag lova! Är hemma 1 h och börjar redan sätta i gång bråk- som vanligt. Hon är fan inte helt normal alltså! jävla unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är svårt att hålla sig smal nu i sommar känns det som. Jag har varit ledig i fyra veckor och har utvecklat en bra ölmage redan. Snyft och skam. Men det blir det ändring på nu.

Change today. Lycka till

2008-07-26 @ 22:52:30



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0