besök i söderköping

Tja att upptäcka lilla Sverige har alltid legat mig varmt om hjärtat (not) men idag har jag i alla fall sett söderköpings sporthall, vilket var rätt intressant (eller inte) men rätt roligt var det ändå! Kanske borde berätta hur det kom sig att jag åkte dit av alla ställen? jo det var nämligen såhär att jag har börjat spela handboll igan- efter typ ett 2,5 års break, vilket var spännande. Så jag har haft kontakt med spelande tränaren i laget men har dock inte hunnit träna på grund av mitt lilla besök i den kära hemstaden förra veckan, så jag fick hänga med på matchen och värma upp och sen sitta på bänken. Men det gjorde mig absolut ingenting, för det var riktigt roligt att bara få följa med! Kände mig ringrostig ungefär som en skrothög som är vig som ett kylskåp med ben och armar som inte vill lyda datorn, du kanske fattar!  men bortsett från det så var det skitkul! Gött att få röra på sig lite i alla fall, är bara rädd för att jag ska tröttna på det som jag gör med allt annat, men det får vi hoppas att det inte händer! har dock inga bilder att visa från min halftomhalva comeback, dock lovade jag ju bilder på dom delikata cupcaksen och den trefärgade tårtan vi gjorde i tisdags, som serverades på agnes mysiga kalas som jag och sandra deltog i, så här kommer några bilder från det istället!

       



// hubtub


Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0