friday evening

så var ännu en fredagskväll snart över och idag började lilla Kristin dagen med att sova ut.. (ovanligt va!!) Hade hand om Sasha som vanligt men idag "bara" till klockan typ 2. Måste lägga ut några bilder på den hunden alltså! Helt störd sometimes:P haha
Sedan började jag fixa iordning lite i lägenheten, vilket inte heller är så ovanligt, satte mig framför tv:n och kollade på leatherheads (en film för er som inte vet! med Geroge Clooney och Renee Zelwedger) Den var helt okej men lite långtråkig ibland, kanske får en 6 av 10. Sedan blev det en tur ut till Tornby för lite shopping. Första stoppen blev, hör och häpna, Biltema!! för lite hammare och spik:P Sedan blev det Maxi, fixade själscanning men Ica kortet dom jag "äntligen" fick igår, haha, så nu kan jag storhoppa där mer! Köpte lite julgrejer, måste ju börja få upp lagret så man är prepared när den väl kommer, det är inte långt kvar nu! Bara typ 1,5 månad! Gud vad jag längtar! Ska bli så mysigt!!!:)
Köpte även lite tavelupphängare, så nu skulle väggen prydas och även blev det väl lite food inhandlat såklart! Sista stoppet blev systemet för lite vin, så vi kan festa loss ordetligt i morgon, 90' tals afton på L'Orient, ska bli riktigt najs!

Väl hemma hängde jag upp tavlorna, fixade till lite käk och sedan blev det IDOL!!! vad jag älskar det programmet! Och vad Kevin är bra eller! fattar inte hur bra han kan vara! Säger bara Kevin och Alice till Globen! OH YES!
Och Idag åkte ännu en av mina favoritutåkare ut, nämligen Lars! Gött mos!!

Och idag blir min bild på Kevin eftersom han är så jävla bra!!! Han gör programmet riktigt värt att titta på, blir ju bara bättre och bättre för varje gång.. Oh yeah! Lycka till säger jag bara:D







// Ljusslinga

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har alltid undrat om man måste betala med ica kortet om man självscanar. ^^ haha vet du det? eller behöver man bara ett ica kort? :D

2008-11-07 @ 23:01:51
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: jennie

Men Kristin, va de Kevin B? Han va val ingen bra? :S

later ju som en tjej!

2008-11-11 @ 05:06:48
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: jennie

okejda, kanske inte gav honom hela mitt hjarta :)

2008-11-11 @ 19:14:57
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0