fullfart hela dan

Och härligt är väl det! Att göra lite grejer när man väl är hemma i gamla Lisch, som att träffa allt folk man annars saknar som fan! Var och lunchade med Johanna vid lunch, blev en grillad smörgås med sallad på Larssons, träffade Evelina som jobbade, härligt att prata lite! Bestämde att vi skulle ta en fika på onsdag, sen helt plötsligt kom Julia in och hon hänkade på vår fikatjam, så det ska bli riktigt härligt att prata med dom, vilket jag inte gjort på ett jävla tag! sen innan USA, så det är ett tag sen minsann!
Sen var det hem och hämta träningskläder, för att först träffa Sofia utanför Donken för att hon skulle käka och sen bege oss till badhuset för lite work out och simning! Nyttigt Kristin!
Kom hem, slappade några timmar och sen hämtade jag upp Ankan för att dra på Kino. Denna dagen blev det Quantum Of Solace, nya bondfilmen, var heelt okej, typ så som en vanlig bond ska vara!
Så jag känner att jag gjort lite grejer idag i alla fall! Ska baka cupcakes med Agnes för hennes kalas i morgon och sen får vi se vad som händer. Måste tydligen tvätta bilen eftersom far min vägrar byta däck på den annars.. så det blir väl ett måste i morrn också!

see you and take care!



/Wopsidopsie

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0