snart fredag

Torsdag torsdag torsdag och ledig hela eftermiddagen.. vad härligt! Ska bli gött med fredag i morrn kan jag lova, jobbigt bara att man jobbar hela helgen men det är ju pengar som sagt och det behövs ju tyvärr. Får hoppas det dyker upp något intressant till helgen bara, för som det ser ut som nu är det heeelt dött på den fronten!
Var på första handbollsträningen igår, kändes väldigt konstigt, och som sagt väldigt ringrostigt, speciellt när dom i slutet skulle skjuta positioner men förhoppningsvis kommer man in i det.. får ju ge det några träningar i alla fall! Sen är det snart juuuul! Årets mysigaste högtid! Älskar den! Var ju en månad kvar i måndags så nu är det bara att börja räkna ner, måste dock skaffa lite julpynt kanske:S OCH julklappar! Har inte köpt en enda- PANIIIK!!!! men det löser sig väl!
Har bokat biljetter till nyår i alla fall! så det ska bli så jävla kul!!! eller vad säger ni ankan och sandra?? ser fram emot det som faan! Sista festen med sandra på ett halvår dock.. rätt tråkigt:( for me, not for u!;) hehe

aja men nu ska jag väl ta och försöka underhålla katten lite (har jag sagt det? har skaffat en katt som är helvild! haha)


 
 min lilla trulls

// woodwood

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har tagit fram hennes vilda sida ;) haha ska du fira jul i lidköping? ;)

2008-11-28 @ 02:19:12
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vet inte haha jag kanske ska jobba hela julen annars åker jag med anton den 25de. För vi firar julafton här ^^ haha hon vänjer sig, våran har blivit super lugn och bara gosar hela tiden haha

2008-11-29 @ 00:32:28
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: Marie

Hum va konstigt för det var hon som va snäll mot sasha när vi va i lidköping..Men hon vänjer välsig. säg till henne bara när hon gör fel så :)

2008-12-01 @ 21:58:32
URL: http://marie.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0