söndagskvällafton

Så var det söndag igen och ännu en vecka är över. Så vad har man lärt sig denna veckan då? Nja inte mycket direkt! Haha
Har dock haft en skitkul helg! tack Ida för i fredags och Lisette för i går! Riktigt härliga kvällar.
För er som inte var med; Var ute med sis i fredags, käka tacos hos Lina först och fortsatte sen med lite förfest och sedan vidare till NH. Kom hem vid 2 typ, somnade nog 3, gick upp vid 6, klädde på mig och åkte till jobbet, första dagen med Marvit, vilket var lite jobbigt, eftersom det kändes som om man inte hade koll på någonting! Kom hem vid halv 3 - 3 ungefär, la mig och sov i en timme, vilket var sååå skönt. Sedan var det dax att börja göra iordning sig- igen! Maskerad på platens med förfest hos Linda. Var trasdocka, asfult som ingen såg vad man var, men life goes on, inget att lipa över:P
Hade en riktigt härlig kväll kan jag lova! Ska försöka lägga upp lite bilder om jag orkar:P kom hem vid halv 5, gick och la mig och sov vid halv 6, vaknar vid 7 av att Christian står vid ringklockan med en livlig Sasha eftersom både han och Ida skulle jobba. Tillbaka till sängen, sover till halv 11 då Sasha blir outhärdig, går ut en sväng, tillbaka in och fixar iordning lite. Kollar lite Greys och slappar framför tv:n. Bjöd hem Sis och Christian på käk på kvällen, fixade någon dragonkycklinggrej med pasta till och fruktsallad med glass och fryst apelsinmousse till efterätt. Blev riktigt najs kan jag lova! är oerhört stolt över att jag lyckats laga till lite finare mat så att säga! Oerhört duktigt för att vara Kristin Eriksson!

Ha en superduperkväll!! Puss och Kram



jag och sis



jag, anna och Hanna



ida och hennes kära tequila



tequilarace




// tummeliten

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0