A world full of adventures

Har tänkt på en grej väldigt mycket faktiskt, det där med att våga göra det man känner för, även om det är jobbigt som fan. Våga säga till bästa kompisen; Du jag gillade faktiskt inte detdär du gjorde/sa. Våga säga till killen man tycker om; Du jag gillar dig! Våga packa väskan och bara dra iväg, våga ta livet i sina egna händer helt enkelt och göra det man känner för, vore inte det helt toppen om alla vågade göra just detta? Istället för att fortsätta i sina gamla spår och sedan ångra sig för att man inte tog chansen. Att börja tycka om sig själv och lita på att man faktiskt klarar sig själv, det är något som är riktigt viktigt för självförtroendet. Okej jag vet att nu tänker du säkert; Hallå Kristin, menvad har du egentligen gjort med Ditt liv? Jaa jag skulle nog faktiskt helt ärligt säga Inget! Jag har varken vågat säga till killen jag tyckte om att han är en geting, har knappt vågat säga i från när en kompis betett sig som skit, och klarade "bara" av en månad i USA! Men den månaden är jag oerhört stolt över! Den månaden fick mig att växa som person så oerhört mycket och nu kommer jag i alla fall inte ångra att jag tog den chansen, i alla fall inte med Just det! Sedan att inte ta andra chanser är ju en helt annan fråga, att våga ta steget och fullända sina drömmar, det steget kanske jag inte riktigt kommit till än, men jag har i alla fall bestämt mig! Varje vecka ska jag göra något som får mig att må bra, om det nu bara är en promenad runt kvarteret, en ridtur, åka till badhuset, ta ett bad, hoppa fallskärm, sticka i väg till Kina och bosätta mig, skit samma vad det är! Bara jag mår bra utav det! Det är det viktigaste!!
Så nu jävlar säger jag bara, nu är det bara att tuta och köra!!
Håll i ratten för här kommer jag!!!

Ha det finfint!!!
//Skumgummi

Kommentarer
Postat av: jennie

filosofiskt Kristin! :P

jag ska halla mig fran vagarna :P

go girl! :P

2008-10-22 @ 04:24:08
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0