allt igenom den otillkomliga..

Så har ännu en dag svept förbi! och idag har jag gått och blivit vuxen! Storshopping på Ica för första gången, men en räkning på 1700 kr.. OCH skaffat ica-kort! kan man bli mer vuxen eller? haha
Annars har dagen vart rätt lugn, åkte ut och red chess i förmiddags, vilket gick helt okej! Sedan åkte jag hem, fortsatte uppackningen, vilket börjar ta sig lite grann iaf! har en del dag i morogn, viket jag hoppas att jag får iordning på grejerna!Är riktigt roligt, spännande och skönt att få ta hand om sig själv, fast också rätt skrämmande!:S hehe tur jag har ida i närheten:P haha

aja ha det toppen!! kraam

Kommentarer
Postat av: jennie

tack sa mycket.

Klart jag ska, ska halsa henne jatte mycket, ska bli sa himla kul :D

Laste att du hitta lagenhet, later riktigt mysigt, langtar tills jag far min egen lya oxa, och fa gora vad jag vill, nar jag vill, sa himla jobbigt att behova fraga alla hela tiden :D

men de kostar pa :D hoppas verkligen du hittar nagot trevligt jobb, dagis later toppen, ta hand om dig

kramar

2008-10-08 @ 00:12:26
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit, många vuxenpoäng må jag säga :-D

2008-10-08 @ 11:36:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0