Juttstrutt

Så var ännu en dag snart förbi och vad har hänt idag månntro? Nja gick upp kvart över *gäsp* 5 som vanligt, gick till jobbet, vilket jag kommit på är assmart! Man får ju 40 minuters motion helt gratis! Smart va!? (haha okeej, jag vet vad du tänker, Kristin det hade jagkommit på för lääänge sedan, men ändå! jag är oerhört stol över mig själv!). Hade en ny rutt idag, operation, så jag fick ta på mig blåa kläder och grön mössa och känna mig som en riktigt läkare! kändes som om man var med i greys eller något! haha har tydligen samma ställen i morrn också, så vi får väl se om dom var nöjda med mig eller ej:S lite nervöst alltså!
Gick hem, fixade lite käk och satte migoch kollade på"The Bucket List, riktigt mysig film kan jag lova! Borde ses! Kollade sedan på dom senaste avsnitten av One tree hill och gossip girl, dom är ju bara såå bra! Är så kär i Nate så det finns inte! Förut var det Chuck men nee Nate e fan hetare!;)  haha
Har förresten börjat lyssna på lite ny musik, eller egenligen är den inte så ny eftersom ankanbankan lyssnat på den i en evighet men för mig, The Used och Paramore, riktigt bra faktiskt! Att man kan ändra mening så snabbt!? Tack ankan!:)
Hade hand om Sasha på kvällen och den hunden är fan helt knasig (förlåt Ida men det vet även du!) Går inte att förklara hurdan hon är, hon bara är knäpp! Men mysigt knäpp:) hehe

Jaaa det var väl min dag i stora drag. Ha en fortsatt trevlig afton!!
// Gubbstruts

Kommentarer
Postat av: jennie

va duktig du e Kristin, det nya livet tar du tag i :P

Du far fixa din header, man ser inte vad det star de forsta raderna om man inte har ornsyn :P

2008-10-29 @ 05:18:44
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: jennie

ga in pa designadinblogg.se, skit bra, dar fixade jag min fran!

Tack, de kanns jattebra, som du sager bara 10 kvar :P kommer ga superfort kanner jag pa mig!

2008-10-29 @ 18:17:13
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Min hund är inte alls knäpp!!!!

Hon kanske är lite livlig ibland bara...

2008-10-30 @ 16:25:18
Postat av: Alina

Godagens på dig:) gillar din blogg hördu!

2008-10-30 @ 16:30:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: meeee

nej men ser jag rätt? har systeryster hittat hit! tyvärr but must break it to you, sasha är en RIKTIGT knäpp hund!! hihi:)

2008-10-30 @ 18:34:28



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0