N-E-X-T

Ja för det är vad jag kollar på nu.. härligt va! haha vilket program eller? helt sjukt knäppt!  men snart blir det lite JUNO, har hört att den ska vara riktigt bra! får hoppas på det då:)
annars vad har hänt idag? Gick upp kl 6, jobbade vilket tog rätt snabb tid! kom hem, städade lägenheten, vilket behövdes!  fan jag hatar verkligen attstäda usch fy bläh! sedan blev det storhandling, denna gångför 600, nästan 1100 mindre än förra gången, så det var helt okeej! Ikea blev ett stopp på vägen också! och som vanligt blev det mer än jag planerat! haha ooops!:S gick även till teknikmagasinet och fixade en adapter, så nu laddas kameran för fullt! härligt!!!
åkte hem, packade upp grejorna, tog en shower och lagade mat. Lyxade till det ordetligt med ett glas vin, kändes såå vuxet! haha I am a grown up! oh yeah!!
Och nu sitter jag här framför tv:n..

ha en suveränt trevlig kväll alla ni där ute!!
//gubbjack

Kommentarer
Postat av: jennie

myspys Kristin!

Verkligen vuxet :P hela konceptet! :P

2008-10-26 @ 04:52:30
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0