och så gick det framåt..

Jaoo för det gjorde det minsann. Har fixat lite ändringar i bloggen, syns det? Fick lite klagomål på att header nr 2 inte syntes! I know! But what to do lixom? Syns inte mycket bättre nu, men en liten changing fick den allt väl? Passade även på att ändra utseendet i övrigt lite granna! Så vad tycks? Blev rätt nöjd! Med tanke på hur mycket jag kan om webdesign:P haha med tack så supermycket jenny (och även marie) för era briljanta tips! like u! :)

Annars vad har hänt än så länge idag? njaa inte mycket,  steg upp ur min oerhört mysiga säng klockn 5.05, vilket var jävligt motigt kan jag lova! gick till jobbet, hade ännu en ny rutt idag, rätt likt igår dock så det gick rätt bra. Dock sista stället,82:an var riktigt trök!! Men det fick gå, pengar är ju pengar! Gick hem och fixade lite med datorn, städade i ordning lägenheten lite granna. För er som vet hur mitt rum hemma i Lisch brukade se ut, min lägenhet är kliniskt ren jämfört med det! Är oerhört imponerad över att jag lyckats hålla såpass ordning! Jihaa!!
Ska ut och leka med systeryster och hennes kompisar i morgon kväll, ska bli riktigt naajs, jobba lördag morgon och sen ut på rajtantajtan med Lisette (från jobbet). HÄRLIGT!!! får hoppas det blir en trevlig afton bara! Maskerad är alltid lika kul, svårt bara vad man ska klä ut sig till!:S aj då! haha

Aja ni får ha en underbart trevlig kväll! Ha det göttans!!
Puss och kram
// skumbanan

Kommentarer
Postat av: Marie

Mycket vackert :D:D

2008-10-30 @ 23:42:49
URL: http://marie.blogg.se/
Postat av: jennie

ville ge dig kredit for ditt fina jobb pa bloggen!

2008-10-31 @ 04:12:36
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0