vin och idolkväll..

Med Ida och Emilie, var riktigt härligt! Och Yazmina åkte ut! Rätt person i alla fall! Det tråkig är att man missade alla auditions, men det bästa är ju kvar! hehe
Annars gick jobbet helt okej idag, men att man börjar tidigt börjar ta ut sin rätt, somna som en stock när jag kom hem och sov bort hela eftermiddagen, börjar dock halv 7 i morgon så jag har en hel timmes sovmorgon! Det ni, Inte dåligt det inte!

Aja ska nog sova nu (Vilket roligt inlägg det blev idag då:P haha)
Ha det finemangens!
// Gultaxibil

Kommentarer
Postat av: jennie

later hart kristin! :P

assa ratt person akte ut, va ju bra de da? :P har noll koll, vet att anna eller natt e bra i alla fall :P

I helgen ska ja jobba vet jag :( men men!

SKa pa aupair mote pa sondag iaf, ska karva pumpor, riktigt roligt, har gjort de en gang, i mandags! :D

annars hander de nog inte sa mkt roligt, carson har tva matcher som tar lite tid iaf :D

kram

2008-10-18 @ 05:36:40
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: jennie

Jo det kan jag forsta, men lika skont nar ratt person aker ut, fattar inte hur vissa kan va kvar!

Jo de kommer bli kul med Halloween, annu roligare med thanksgiving och jul :D

Slapp aka pa match idag, Carson var sjuk! :D

Men i mon blir det nog, men det ar inte sa jobbigt, hoppas bara inte de e allt for kallt, ska nog ta med mig Cole sa lar va upptagen! :D

2008-10-19 @ 01:41:45
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0