Wünderfull

Så var ännu en vecka och en söndag förbi.. har vart en helt okej dag. Var ute med ankan och sandra igår och gjorde skara osäkert! Oktoberfesten, och en riktigt härlig kväll! tack så jättemycket tjejer!! Tror vi ägnade typ hela kvällen åt att sitta i en trappa och prata! men trevligt var det iaf:) haha
Flyttade alla mina grejer i fredags, så lägenheten ser ut som ett bombnedslag.. har så mycket att packa upp och ändå har jag redan ägnat en massa tid åt att göra det! men det ska bli riktigt roligt när man får iordning på den! Sedan fick jag i lördags reda på att min älskade syster fixat jobb åt mig, inte så mycket men iaf lite! så det känns jätteskönt! städa på sjukhuset.. helt okej ändå!
jaa annars har det inte hänt så himla mycket denna helgen, åkte ju hem med mamma och pappa igår, gick ut, sov hos agnes farmor och åkte sedan tillbaka till linkan! och idag har jag bara fortsatt med uppackningen och sedan var jag hos ida och christian och käka och kollade på film, en trevlig avslutning på dagen!

ha det toppen! kram

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0