har fattat ett beslut!

Hade en rätt ok dag igår, ungarna skötte sig någorlunda bra, AM och Kevin var inne i city och då brukar det gå bättre. Fick dock en tillsägelse i morses eftersom jag inte gjorde tvätten på det sättet som AM ville ha det (När jag gjorde på det sättet hon visade förut!). Så jag har tagit ett beslut; jag åker hem! Det var inget vidare svårt beslut att fatta. Har skickat ett mail till Area Directorn och väntar på att hon ska ringa mig. Ska prata med familjen ikväll tror jag. Detta var verkligen inte vad jag tänkt mig, men det känns som rätt beslut. Att byta familj känns inte som ett alternativ i nuläget heller eftersom jag verkligen inte orkar med en liknande situation igen. Jag vet ni får säga vad ni vill att jag misslyckats eller vad som helst. Ok det har jag kankse gjort men jag har i alla fall lärt mig något under denna tiden jag vart här! Så nu väntar säkerligen en helvetesvecka fram tills jag kan åka!

Hoppas ni har det betydligt bättre där hemma!
Kram saknar er alla!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen hem!

2008-09-18 @ 18:01:27
URL: http://marie.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0