inlägget efter hemfärden

Så var det onsdag igen då! sitter hos syster i linköping och bara tar det lugnt innan det "riktiga" livet sätter fart. Har skrivit klart cv så det är bara att sätta igång och söka jobb. Hoppas på att få ett nu! Ska flytta till Linköping så jag hoppas på att jobbutbudet är större här än hemma i Lisch.
Tänker tillbaka en vecka tillbaka i tiden, det har gått riktigt snabbt, då kunde jag inte vänta på att komma därifrån. Sedan tänker jag tillbaka bara enmånad i tiden, tja ja då had ejag inte ens åkt till USA.. och vad mycket som hänt på barane månad. Det känns verkligen otroligt! But that's life!
Har egentligen inte gjort så mycket hittils, bara tagit det lugnt och tagit igen migoch samlat krafter. Var OTROLIGT nog ute och sprang igår! det ni! något jag verkligen aldrig gör! ska tydligen ut ikväll med syster också.. kanske kan man äntligen komma igång och göra lite exercise.. vore inte helt fel, även fast att springa är riktigt tråkigt! men kanske det blir roligare om man får bättre kondition!
Aja ska sluta nu men ha det suveränt!! kraam

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Kristin!

Va gött att komma igång med träningen :) behöver jag med göra, kanske kan ta någon dag på friskis nästa vecka om du kommer hem? =)

Kram

2008-09-24 @ 17:27:00
URL: http://kajsandersson.blogg.se/
Postat av: jennie

bra jobbat kristin, det nya livet som du skulle ha i USA fixar du i sverige, med traningen tankte ja :P



Skont att du haller vad du lovar!!

take care

2008-09-24 @ 18:05:41
URL: http://chicinchicago.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0