jävlapissmorgon

har haft en utav dom mest förjävliga mornarna man kan ha. gick upp, käka frukost, plockade i ordning och skulle ha koll på ungarna som lekte i källaren. gick ner, dom började bråka, sa åt dom att sluta, den ena sprang upp och låpste dörren. vi var där nere och AM var hemma. Och vad hände inte om att hon blev skitsur! Fick världens utskällning och visste inte vad jag skulle ta mig till. Allt känns verkligegn inte helt ok förtillfället. vet inte vad jag ska göra men en sak e säker, blir det inte bättre tänker jag fanemig ta mig ett snack med area directorn och kolla möjligheten med att byta familj, för såhär orkar jag inte ha det längre!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hon låter lite konstig dendär mamman! du skulle klara dig skitfint utan mamman! :)

2008-09-16 @ 22:37:43
URL: http://marie.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0