liteuppochner

Har fått höra att jag kanske borde uppdatera detta lite oftare, så jag får väl försöka göra det!
Denna veckan har inte varit bland dom roligaste direkt. Har typ gjort alla fel man kan göra. AM har jobbat hemma både tisdag och onsdag, vilket gör det hela mycket svårare. Barnen hade hemma några kompisar igår och dom levde rövare som bara den, vilket var skitsvårt att få tyst på. Så hon var ju inte direkt så glad åt det. Känns lite speciellt för tillfället, vet inte riktigt hur jag känner det. Längtar hem samtidigt som jag verkligen inte vill ge upp och ÅKA hem. Som tur är har jag träffat några helt underbara tjejer så på så sätt känns det bättre, så att man kommer ut ur huset och gör något annat en stund. Men förhoppningsvis är detta bara en fas som man går igenom så det blir bättre senare!

Ha det bra!! kraam

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej igen! Allt här hemma är bara bra, och du mår också bra hoppas jag? Är det en svensk familj du bor hos eller är de amerikanska? Verkar så himla kul att bara åka iväg sådär!:) Puss

2008-09-11 @ 16:51:51
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0