tjohoo

Så var dagen D äntligen (vilket jag aldrig trodde jag skulle tycka!) här, hem till gamla Lisch idag! Och fest med mina älskade vänner i morgon! ska bli riktigt härligt att träffa alla igen! Har saknat er såå mycket!! Känns lite speciellt  dock att veta att man bara ska vara hemma i en vecka och sedan flytta hit upp. Det kommer bli spännande som bara den, hoppas bara på ett jobb också! vilket inte är det lättaste kan jag tänka mig! pluggning förmodligen till våren, så dom planerna är i alla fall i full rulle!
Tja vad har annars hänt? Ingenting typ, har vart ute och ridit Chess (Idas "häst"), vilket var riktigt trevligt, ut och galoppera på stubbåkrarna är aldrig helt fel:P med en sascha som nu är helslut bredvid mig i soffan. Vilken söt hund alltså!! haha
Annars bara tagit det lugnt! ser fram emot helgen som bara den!!!

ha det toppen! kram

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad roligt att allt är bra och att du är hemma i älskade Lich:) Fest ikväll eller? Kram

2008-09-26 @ 16:18:59
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Nej du vet, inga fester två dagar innan match! Kommer inte kunna festa på typ tre veckor, är ju match varenda helg! Men när det väl är fest - då är det verkligen fest:) När flyttar du till Linköping då? har du fått något jobb ännu? Kramkram

2008-09-29 @ 15:53:03
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0