tralalallala

mår bättre än på länge, och vad kan det bero på?? jo för jag är ÄNTLIGEN hemma! eller tja typ nästan hemma, i sverige i alla fall. Är så mycket jag inte skrivit och så mycket som hänt! Pratade med AM i torsdags om att jag ville åka hem och hon blev som förväntat skitsur! Sa att hon förväntade sig att jag skulle stanna tills dom hittat en ny au pair, vilket jag sa att jag skulle göra, eftersom hon sa att vi skulle jobba på att få detta att fungerad den resterande tiden.
Gick upp fredagmorgon, började med mina sysslor, dvs städa av efter frukosten, AM kom in, sa att jag skulle gå in på mitt rum och att hon gjorde det själv, som att hon inte ville se mig! Hon jobbade hemifrån hela dagen och sa knappt ett ord på hela den dagen. Hälsade knappt på morgonen! ISKALLT!
Hämtade Dylan på eftermiddagen, och kollade efter dom andra. Kom hem, Dylan åkte iväg på en playdate som AM skjutsade till och jag fick se efter Ryan och Jack. Dom spelade baseball, vilket jag inte fick vara med på, så jag satte mig ner och kollade på. Sedan gick dom in och spelade tv spel, vilket jag inte kunde vara med på heller eftersom man bara kunde vara två, så jag satte mig ner och läste en bok, med dom!. AM hämtade Dylan och sa till killarna (observera inte ens kollade åt mittt håll!) att Kevin skulle komma hem om 10 minuter så dom skulle vara klara att käka och sedan gå på ngt möte. Dylan var ute och lekte i 5 min, kom sedan in och frågade om han fick cykla, vilket jag sa att det inte var så stor idee eftersom Kevin skulle komma hem snart. Och förra gången jag lät honom göra detta fick jag världens utskällning, så jag sa nej vilket föll mig ganska naturligt. AM hörde ju detta, kom ner och jag fick världens utskällning om att jag var tvungen att skärpa till mig och att se till att följa deras regler när jag bodde där och att jobba och engagera mig med ungarna, vilket jag verkligen inte visat att jag gjorde denna dagen och att hon var riktigt besviken på mitt uppförande! VADÅ MITT UPPFÖRANDE?
Gick ner till starbucks med Susanna och Emma och berättade för dom att att jag bestämt mig för att åka hem på lördagen.
Så igår gick jag upp tog mina grejer (som jag hade packat klart), ringde en taxi och drog till flygplatsen. Kevin var hemma och blev riktigt förbannad, men vad kunde han liksom göra? Kom till flygplatsen, försökte hitta en biljett men det var i stort sätt omöjligt, tänkte att nu hade jag tagit mig vatten över huvudet och gjort något riktigt dumt! gick till sas för 3:e gången och då sa hon (som givetvis kände igen mig) att jag kunde åka ett plan till köpenhamn och sedan vidare till stockhol, där min älskade syster hämtade upp mig! så nu är jag som sagt hemma och sitter i linköping och funderar på vad som ska hända med mitt liv.. men det löser sig till slut!!

så var denna erfarenhet slut så ni får ha det suveränt så ses vi snart!! kraam

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kriiiistiin! Du kan ju inte åka hem! Det var ju detta du ville, ledsen att det inte fungerade som du trodde! Ha det så bra så ses vi snart! KramKram

2008-09-23 @ 16:21:24
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0