I wanna take you away...

Yeeäj!
Så var det torsdag igen då och har väl egentligen inte så mycket att skriva, bara känner att jag lika gärna kan göra det eftersom jag ändå inte har något annat att göra:P

Har vart i skolan och vi har kommit igång med arbetet om social kompetens, jättekul! eller kanske inte, dock var det relativt intressant till min förvåning! Ska fixa klart det i morgon så då får vi hoppas det blir bra!

Ska ut och gå med syster min om 45 minuter också. Har, tro det eller ej, vart riktigt duktig denna veckan! Måndags var jag och Ida ute och sprang i Vidingsjö, i tisdags spelade vi tennis, igår var jag ute och sprang och gick själv och idag blir det som sagt en promenad. Har fått ont i benhinnorna efter alltihopa så det blir tvunget att bli en lite lugnare dag.
Dock känns det riktigt skönt att fått lust att göra något i alla fall! Har ju vart så himla nere hela vintern, solen gör verkligen sin grej där i alla fall! HÄRLIGT MED VÅR!!:D

Ha det gött!
//Taxibil

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är!:)

2009-04-03 @ 09:55:37
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0