sunny sunday or something else

Okaaj I know, dax för äna räcktie appdäte!
--
--
--------
----
--
Feeest lördags hos Limpans and his place in Lambotown! Riktigt najs får jag lov att säga, så tack för en riktigt trevlig afton Lambocrew.. VAR SÅ JÄVLA KUL!!

   
folk, folk, folk, överallt!



Söndag var en rejäl bakisdag, kom hem från Aidaa vid typ 12, efter runt 1,5 timmes bussfärd runt hela Linkan, ska bli sååå gött att flytta så man kommer närmare alltihopa, mer i centrum liksom. När jag kom hem gick jag och la mig i min sköna säng! Riktigt gött efter en hård natt på Aidaas golv!


 


Das conversation på facen (dock på måndagskvällen, men ändå!)



Måndag var skola, åkte dit vid nio och satt med Hanna och Rebecca och fixade det sista med fotbollsarbetet, Senare kom även Sofia och das hemtenta fick en tjingeling.

Kom hem vid typ fyra halv fem, satte mig framför das computer och började kolla runt lite. Facen som vanligt, värre än en beroendeframkallande drog! Kollade lite hemtenta och bara slappade. Började prata med Aidaa på Msn och slutade med att vi utnyttjade min korta tid jag har kvar pofen och drog till maxi och inhandlade oss var sina stora godispåsar. Back to Lambo and her place. Jensa das granne och sminkade Aidaa, blev riktigt snyggt..
eller jaa ni får helt enkelt göra det bedömmandet själva!:D

    
Jens das makeupartist  ------------------------- Ida das Offer



Tisdag var skola igen, var inne vid nio och gjorde massor på hemtentan, sedan vid elva kom amanda och ingenting mer blev gjort:S lektion vid ett och då dax för avslutning av grupperna, lite sad eftersom vi ändå tillbringat en massa tid tillsammans och lärt känna varandra relativt bra i alla fall. Ska bli spännande att få reda på de nya grupperna dock.. får hoppas den blir bra!

Efter skolan drog jag och Aidaa hem till henne, köpte jordgubbar och åt Ben&Jerrys glass, jättemumsigt. Typiskt bara att den ska vara så jävla dyr!

  

 



Onsdag, aka idag, åkte till skolan vid nio, träffade Sofia och vi gjorde nästan klart hemtentan, satt till typ fyra och gav sedan upp. Men gjorde rätt mycket i alla fall, åtminstone hon:P haha Åkte direkt till Aidaa och then till Maxi, utnyttja bilen till MAX så länge jag har den, förvinner ju på söndag BUHUU!!

Köpte en grill (engångs), flintastek och potatissallad. Här ska det grillas- tänkte vi! Kom till das lägenhet och försökte tända grillen men den ville inte få fyr.. jävla engångsgrillar!! Så det fick bli stekt kött istället. köttköttkött! men det var gött det med! Blev siesta på loftgången utanför med godispåsen vi införskaffade oss på maxi också.. riktigt najs!

Åkte hem, satte mig vid datorn och gjorde klart det sista på hemtentan. Så nu är den äntligen klar och bara väntar på att lämnas in i morgon! HÄRLIGT!!! Får hoppas den blir godkänd bara, tvekar dock lite till det faktumet.. men jaa det återstår att se!





Ha det superfint! And take care

//BluppBlupp

Kommentarer
Postat av: gunnel

oj vilket inlägg;) riktigt läsbart hihi

2009-04-30 @ 12:04:32
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0