A few days later...

Sååå onsdag idag igen då.. bara fem dagar innan skolan börjar.. nollningen ska bli så jävulskt kul :D

Måndax i måndags som sagt, askul förfest hos Antonia med Rådhusbrudsen, tjöt, öl och lekar, vad kunde gå fel liksom, så jävulskt goa tjejer:D
Drog vidare till stadt och träffade ankan och sandri.. dansade, träffade en massa kända folk och så som det brukar vara!

Sov hos Helene, lekte med henne hela gårdagen, frukost på 3B med Johanna och Helene, fika på rådhuset med Helene och Helena med Kids.. Träffade på en  massa folk från kvällen innan.. alla verkade haft lika kul! :D Käkade på Rhodos på kvällen med Ankan, Sandri och Helene och senare blev det även Harry Potter på folkan.
En underbart trevlig dag får jag säga!

Sov kvar hos Helene tills idag, var framme på stan en sväng, lunchade med Johanna och Helene på Larssons. Så jävla gott! :D
Tog bilen tillbaka till landet och nu sitter jag här och väntar på att dra in till stan för Stadsträdgården och Scotts tror jag, med Ankan och Sandri.. så det ska bli trevligt! Får hoppas man träffar på lite roligt folk bara! :)

Hepp.. ska fixa iordning mig lite och ta en liten powernap.. Uppdaterar med bilder på söndag, fick inte med mig kamerasladden.. så då jävlar :D

Ha det underbart!
Pussokram

//Hallonbåt

Kommentarer
Postat av: Kurta

det låter som du haft riktigt grymt hemma :) jaa då ska ja komma o störa dig muhahah du blir iten av med mig sålätt;) vilken tid börjar du måndag?

2009-08-12 @ 20:30:10
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihih kolla upp vilken tid du börjar.. ifall du vill ses en ltien stund innan :)

2009-08-13 @ 21:58:18
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0