Öööööööl!!

Sitter på denna så underbart fina tisdagskväll och filosoferar över livets små egenheter.
På samtal man hör som inte är ämnade för ens egna öron, men som gör en lika förbryllad ändå.
På hur livet skulle sett ut om man inte gjorde de val man gjort, på vad som skulle hänt om man tagit den chansen man ångrar att man inte tog.. jaa listan är lång men fortfarande lika spännande att tänka kring.
Är man nyfiken lagd av sig (typ som mig) vill man bara ha reda på det man hörde, men vet inte hur man ska lägga upp det på ett bra sätt. Man tänker sig in i en situation där livet ser helt annorlunda ut, exempelvist om man skulle bo kvar i lilla lisch, vad skulle man då ha sysslat med det senaste året? Eller chansen man aldrig tog, vart hade jag befunnit mig just i skrivande stund? Väldigt intressanta frågor, men med svar man aldrig kommer få svar på.
Tyvärr!

Var med Lin, Linda, Lollo och Gabby (tror jag hon hette) och tog en öl precis, riktigt trevlig avslutning på denna afton må jag säga! Va även och klippte av mig det förbannade sletna håret, så nu är det nästan som nytt!
Så Gött!

Ska nog dra mig tillbaka så jag orkar gå upp och torka toaletter i morgon också!
Ha det underbart!
Pussokram

//Winkelråtta

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver iten fundera mer! det nda du ska veta e jag e glad du flytta till linkan fäör mdå fick ja träffa daaaj :) <3

2009-08-06 @ 20:44:25
URL: http://mandysblogg.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0