Slutet gott allting gott..

.. eller?

Hade en sjukt trevlig kväll igår måste jag bara få säga! Avslutningsittningen var riktigt trevlig, najs käk, vin och en jävla massa härligt gyckel! Kan det bli bättre liksom?
Sedan eftersläpp på NH, riktigt najs det med.. underbara människor underbart trevligt.. Avslutning med en jävligt speciell efterfest hos mig till typ halv 5.. Sjukt roligt var det i alla fall!

Nolle- P kan bara sammanfattas med ett ord; Underbart!
Har träffat så himla mycket härliga människor, haft så fruktansvärt jävla roligt under hela tiden och jaa, jag vet inte vad jag ska säga mer än att; Titanic, ni är BÄST!!

Ha det kanon! Kommer med bilder när jag fått några av Tanya :D

//Skinkstek

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0