Smilesmilesmile

Har haft lite tankar fram och tillbaka både idag och igår.. var ju som sagt den 25:e igår, vilket ennebar att det var prick ett år sedan jag åkte till USA.

Så för ett år sedan satt man där tillsammans med en massa andra människor på au-pair skolan, helt ovetandes om hur framtiden skulle se ut
Man trodde ju som sagt att året skulle bli ett väldigt speciellt år, vilket det även visade sig bli! Kanske inte riktigt på det sättet man föreställt sig men erfarenheterna man fått från den upplevelsen har jag, precis nu och bara sådär, lärt mig att acceptera. Jag trodde att denna sk. "årsdag" skulle innebära att man skulle må skit och falla tillbaka..
MEN! Det gjorde det inte! Jag kan ÄNTLIGEN! Tänka tillbaka på resan utan att falla tillbaka till hålet! Det är så fruktansvärt jävla underbart!! Jag ser det inte som ett misslyckande längre utan som en erfarenhet som gjort mig starkare, till en annan människa! SÅ JÄVLA UNDERBART!!

Och detta har hänt på bara några veckor! Tjhit alltså!! Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Kristin vad glad jag är för din skull! (och lite stolt eftersom jag visste att du skulle komma till den känslan så småningom) :)

2009-08-26 @ 20:08:44
URL: http://halvdement.blogg.se/
Postat av: Malin

Du va såååå duktigt! =)

2009-08-26 @ 21:49:01
URL: http://lillgurka.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0