.. två veckor senare

Som sagt, dessa två veckor kan bara sammanfattas
Underbara!


Och jag vill bara säga att
Titanic is da best nollegrupp ever!

Har fan inte haft så här kul som jag haft den senaste tiden överhuvudtaget! Helt sjukt!
Får hoppas fortsättningen blir lika kanon bara!

Helgen har vart rätt lugn som sagt, var med min kära syster ute i stallet igår och red Jippi, helt underbar häst det där, ett lyckat inköp Ida! Annars var den dagen bara helt lugnt, bakis som fan dock!
Träffade världens bästa grupp och planerade lite faddertack på kvällen, får hoppas det blir kanon det med!

Idag har vart rätt lugn den med, har pluggat hela dagen, så är rätt mör för tillfället! Men man får väl skylla sig själv när man skjutit upp det, Oh Yes!
Ska ner till stan och träffa Emma som jag träffade i USA, som flyttat hit till Linkan, ska bli sjukt kul!! Har ju inte setts på ett år som sagt, så jaa!! :D

Näe, ska försöka få tag i en moster för intervju av första uppgiften som ska vara inne på tisdag!
Ha det underbart!
Pussokram

//Löslus

Kommentarer



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0