Das Beginning

Ååhhh en ny vecka, fy fan vad kul! Älskar måndag, de är så himla underbara!
- NOT!
Kan lova att det vart jävulskt gött med en ledig dag.. fast när jag tänker efter är det inget rajbrajbschema direkt.. så jag ska kanske inte klaga, lär ju finnas de som har det värre! :D

Har i alla fall vart riktigt duktig idag och pluggat, skrivit klart uppgift 1, tagit min underbara *host* hojj till skolan, cyklat i motvind btw! Skrivit ut uppgiften efter att ha letat skrivare som funkat i hundra år, hojjat tillbaka hem, bytt om, cyklat som en lite blå till resecentrum, trött som fan, jävligt gött med nedförsbacke i alla fall!
Suttit på bussen som tar hundra år, fixade i stallet och red ut en sväng på underbara Jippi, lite galopp på stubbåker och grejer, Love it!
Rusade som fan till bussen tillbaka och hann med den precis.. satt på den i typ en timme eftersom de byggde om hamngatan, så från att vi kom till braskens och var framme vid resecentrum tog det typ en tjugofem minuter! Yes, så underbart!
Kom i alla fall hem och var slut som bara den, satte igång med världens enklaste mat, macaronilåda, bacon och spenat! Underbart gott när man inte käkat på hela dagen! och några matlådor till framöver blev det också, Bra jobbat Kristin!
Städade också lägenheten, så himla duktigt! Så nu njuter jag bara av att jag gjort något för en gångs skull!!

Var nere och träffade Emma igår föresten, var helt underbart. hade ju som sagt inte träffats sedan den sista fredagen i Usa, då jag bestämde mig för att dra hem. Helt sjukt att kunna prata med någon öga mot öga, som faktiskt var med! Att kunna säga hur allting var och hon visste precis vad som hänt! Så himla skönt var det!
Var bara tvungen att säga det!

Näe, ska gå och lägga mig och sova nu, så jag orkar med morgondagen, ska upp och tvätta vid sju! Tjolahopp!

Ha det underbart alla ni underbara människor därute!
Pussokram

//Vattenstolpe

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-09-01 @ 12:45:53
URL: http://lillgurka.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, näää det va inte jag! Usch vilka jobbiga människor det finns asså... Ok, jag kan gå med på att skriva ett såntdär jävla kontrakt men man kan ju skriva lite humana sakar =P

2009-09-01 @ 12:47:08
URL: http://lillgurka.blogg.se/



Namn
Kom i håg mig

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0